Wednesday, August 29, 2012

记者招待会

哩几日公司发生D大事,搞到个个都好像惊青。位于新加坡既杂货店要关门大吉,一个二个本地人好鬼雷,D谣言传到满天飞。其实都唔係么新野,如果有睇开市场既人,你地都会觉得不出所料?

无错,其实早係上个quarter我都开始感觉到D唔对路,由D蛛丝马迹开始都已经察觉到啦,只不过无淋过会咁快啧。而且我又唔可以同人讲,费事制造不必要既混乱同是非。所以大係一个quarter前我已经开始部署明年要点样来行(你地更係话我马后炮,随你,因为我懒得解释第七八九十次)。

寻日老细同新加坡记招同步同我地揭底牌。当其他人觉得惊讶时,我已经开始淋,係咪时候咗叻?开完会,俾啊细叫咗入放,因为我做大既,要开始分配D细既要点。老细第一句就同我讲唔好担心,仲话一定会relocate我。话口未完,我就反驳啊细,真係真係希望佢抄我鱿鱼,因为咁佢地先会赔我3-4个月钱。但係啊细第一个反应就係No。无变,要改变老细睇法係需要时间既。心淋,ok啦,仲有半年咁耐,慢慢搵都未迟。

好啦,今日开始要同D细既一个个照肺。因为最底层既,唔需要都应该bye,需要既都要开始同佢地倾下睇。点知今日反而D细既同我讲翻D野添。原来由寻日开始其他部门细既都开始做怪乱传野,搞到人心惶惶。

而我电话由寻日开始都响个唔停,无论你地出自真心关心或八卦,多谢你地,所以我要开哩个记招来澄清,

1. 未经证实既野,问清楚先好乱传。
2. 我唔中意浪漫,唔係小妹妹,唔係公主,唔会喊,唔会惊,唔会担心。
3. 所以唔好再同我讲,担心我,好惊青。因为啊细早有安排我另管部门。
4. 如果想知多D料请Google,我包你一清二楚。

我猫姐係度多谢各位叔伯兄弟乡亲父老各界同胞关心。好,翻埋位继续工作。

No comments: