Thursday, August 23, 2012

因为爱情,简单的生长.

讯晚突然间有个淋法,好突然甘来袭击我,袭击到我好难呼吸。我突然觉得我好似就要离开凡间,个仲感觉就好似就要离开我身边全部我爱同爱我既人。我知,大吉利事啊嘛!我够知啦,但系就唔知点解我突然发觉我有好多野仲未做,我有好多好多理想仲未实现。

原来,我一直系度蹉跎紧我自己。我原本有好多理想,因为时间,因为工作,因为家人,因为伴侣,因为种种种种,种种种种既事物我竟然任由我自己放纵,蹉跎,浪费。如果万一我突然间bye-bye,我身边每一个人应该都会好伤心,哩一刻我知道,我要开始积极生活,积极享受每一天,积极去做我中意既野,为左其他人我已经好耐无做翻我自己。一向playful,hyperactive,吵吵闹闹,又中意突然emo既我,因为周遭D野我已经埋没我本性好耐啦!

今日成日系office度无野做,唔系月结唔系quarterly-consol,我乐得清闲。所以我开始plan我既人生,开始计划下,我应该点样发奋加油赚钱,我应该点样用尽我脑来设计个完美婚礼(虽然未有耐嫁得出,暂时仲系剩女一名),我应该点样系每一样东西上放多D心机,我仲有么野地方未去,我仲有么野未做,我仲有么野未试过?

嫖赌饮吹,除左嫖,我好似样样都齐晒,ok,哩样唔晒担心。我想纹身但系屋企人反对,好,我就纹背部,纹D睇唔到既地方。旅行?我最想去既就系希腊,但系荷包唔涨,去唔到。车,我要跑车,我要audi!屋企,我最希望拥有自己屋企,等我可以发挥自己中意设计小宇宙将属于我自己屋企反转来玩!事业,我努力锻炼,希望拥有自己事业,最好有自己小生意仔,如果唔得,或者我可以做公司高层D女强人甘既lansi款,行路ki-ki-kok-kok,几型?!吊,其实以上我讲既,有边个唔想wo?其实讲就天下无敌,做就大多无能为力。睇来我要更加努力先至可以有丁多希望达到其中一样呱?

唉,突然觉得好灰。淋下淋下觉得其实好失败,如果我真系要离开凡间,原来我无一样我比较可以觉得骄傲既野,可能我太贪心,可能我其实好过好多人,但系人,如果无希望,唔积极,同条咸鱼有么分别?

就系我做完gym,翻屋企途中,喳喳下车,望住太阳照射落个highway个时,我突然觉悟。突然觉得我所追求既一切都好似变得唔再重要,觉得我应该放多D时间落身边D一切野一切事物,等我真系走个刻,我先唔会后悔。

翻屋企途中既路径,平时经过睇都唔会睇多一眼,但系今日突然变得美丽,系我变左?定系我依家先留意到大自然美景?

另我觉悟既太阳神。

5分钟前见到facebook D朋友share 紧D野,好奇心+闷,所以不捞唔会click既我,竟然click左入去睇(真正分享者唔知边个,不过我系facebook度拿既)。读完后,觉得太阳神帮助好大,原来,爱情战胜一切。
今年 104岁老公公 和 100岁的老婆婆,
因为以前穷,他们结婚81年都从未有过一张合照..
当为婆婆穿上婚纱后,爷爷主动伸手抱婆婆,
嘴里不停的说老伴漂亮.. ♥
其实幸福往往就是这么简单,祝大家七夕快乐!

系咪好有feel叻?公公婆婆令我淋起哩首歌歌词,
“因为爱情不会轻易悲伤,所以一切都是幸福的模样。
因为爱情简单地生长,依然随时可以为你疯狂。
因为爱情怎么会有沧桑,所以我们还是年轻的模样。”

No comments: