Saturday, June 30, 2012

猫姐的bear bear 虹

猫姐我一世人就的一个啊哥一个啊姐。虽然我係生得老成霸道过bear bear虹(我啊姐),而且D外人,其实就连我既自己人啊都一味误会或有错觉我先之係啊姐。但係我内里一直都当足佢係啊姐wor。仲记得细细个我成日都拉住佢衫跟住佢个尾四周围走,无论佢讲D么野我都觉得鬼死有道理,一定係碍既。哈,依家淋翻起都觉得几好笑。

虽然随着年纪一年一年咁大,但係争宠心都好似无么少过,我地么屎野都一定要争,无争过个心硬係唔知点既。有时仲为咗哩D所谓既习惯我地都会係咁意吵吵吓先甘愿!哈哈哈...

话咁快我地两个都到咗适婚年龄,咁唔晒讲硬係bear佢嫁先咯。虽然唔係嫁得好远,PJ啫,而且我又成日浦个度既。但係无论点都唔会好似以前咁多时间一起咯。

自从对上一摆我地两个一起出去吃喝玩乐都几乎年几两年啦,我地近年都各有个忙,都无么机会出来玩。

哩个星期六难得我係屋企只係edit相,突然觉得闷闷地就call咗bear佢食午餐。哩只bear佢仲串我话平时佢嗌我食野我一定叫佢食公仔面,难得我今日唔知痴咗边条筋叫佢食出边。哈哈,其实我都有少少奇怪我自己唔知係咪真係sot鬼咗。难得同bear佢食野我就人性大发,买埋单。无所谓啦,一世人两bear-mao,几十蚊又唔係俾唔起~

No comments: