Sunday, June 3, 2012

苹果生日之蓝队

苹果生日原係五月份,但係个个工作忙碌,完全迁就唔到时间,好难得终于搵到日大家都可以出来颠翻晚既。我哩位司机大姐去到Gladys屋企,佢一出来,咦?佢又係穿蓝色?而且好sharp添。心淋,么咁巧啊?好啦,载咗Gladys就硬係载个寿星婆Apple仔,佢一出来,哇么又係蓝色?唔通今日係blue team theme?哈哈,三条友仔不约而同傻笑咗一餐。唔信?睇相!



听讲apple仔惊我地整鬼佢,所以连食野地方都係佢自己拣。佢老公lucas上网睇到间唔错既店,位于damansara uptown度,我地平时都会经过,但係都无么注意到。再加上间铺名叫"fat spoon",大佬,好叫唔叫,叫fat spoon,我地经过都会以为係唐人叫菜食饭个种咯。晚上一开始就向哩间fat spoon开餐。叫咗几味,味道唔错,我会再去。

唔知么野herbs fried rice, 好正啊!

Beef macaroni soup, 唔错!
Prawn fritters.. Yummy!
老鼠粉,麻麻地啧。
Pumpkin fritters, 哈我唔食,所以无意见。
menu

好得意哦~
连放餐具都甘得意~

食完野,咁生日(虽然唔係正日)一定要食蛋糕。虽然fat spoon都有蛋糕,但係我地都係移一移玉步去到同一排既wondermilk,唔知点解我几中意间野,好cozy feel,哇如果老牛係度包馆求婚,俾我任食D cupcake,我即刻吐饭应!么讲到我好恨嫁咁?明明都已经安排紧婚事啦,多余!


食完晚饭,叹完甜品,三步曲既last-sy stop硬係啤一啤啦。三条友仔就即兴飞到jaya one个间mexican's Frontera Sol Mexico酒吧饮酒。当晚咁巧仲有班鬼佬係度开派对添,鬼咁热闹。



饮完酒大概12零钟我就散人翻屋企。当晚我係司机大姐,所以最尾翻既,到屋企时都大概2点咯(中途蛇咗去老牛家叫佢载我翻,之前俾D死人黑皮motor跟踪过仲差D俾佢打劫,怕怕所以中途换司机)。

哩晚,就咁就过咗。希望得闲再wet过。

No comments: