Tuesday, June 26, 2012

老猫

最近身体真係差咗好多。皮肤又来发作,外表睇来白白净净,但係皮肤过敏症无一日俾我好过。之前老妈子唔知边度听到某某草药可以制止皮肤敏感,佢就拿咗翻来种,但係因为屋企细,草地有限公司,一生多D都俾我摘晒落来冲凉。话说,D草药可以医治皮肤敏感,如果无敏感都可以拿来冲凉,皮肤会变靓咁话。

因为地方唔大,唔可以种太多,所以我只可以每隔个月冲哩种草药凉。最近可能天气唔好,再加上烟雾严重到几乎可以令人窒息,我D皮肤又来啦。无变,瞒着屋企人,偷偷食D西药来定。虽然,皮肤敏感係暂时制止,但係D西药附着用都随之而来。其实我都唔知有无影,但係硬係觉得有关,D calsium好似大量流失咁。身体D骨一DD就扭亲,鬼咁儿戏。

大概係咁既原因,我条背就无端端扭亲啦~

极有性格的背。

仍然係我性感的背。

No comments: