Tuesday, June 26, 2012

Poco moco dolo roco!

前日星期六,两条友仔闷到发霉就走咗去Bangsar一间私房菜小馆度hea下+午餐。其实间店唔係第一次去,我地係贪佢够清静够cozy。

相信中意搵野食既朋友应该都知道哩间野,间店名叫"Poco Homemade",地址係Lorong Kurau,Bangsar。具体位置,对无住啊~查实我识去识食但係唔知点形容条路点去。不过如果你地有GPS应该好容易搵到。

因为仲係好饱所以我地都无么嗌野食,係咁意点咗D野就算。老牛佢食set lunch,我唔记得影,我既就睇相啦~

好鬼relax既设计。

我老细同我撑抬脚。

As usual, 我最中意既Hot Honey Lemon,价钱马币6蚊。(查实佢地饮品唔多选择,我只可选翻哩杯)

新野,Rum Mascarpone cake,价钱马币12蚊,味道唔错不过料多过拢,食唔出蛋糕本身味道。

No comments: