Thursday, June 21, 2012

公司新成员

今日系CF,由我哩个 “肥猫山.猫姐派”掌们人管开既部门无啦啦多o左个新徒弟!

前几天系一位较好既财政部同事度睇到一只猫,想偷翻去但系如果俾个主人知道既话,听日你应该唔会系CF度见到我。事发当时,刚好俾个位主人同部门一位马来同事睇到,哩位天使今日就无端端拿来俾o左我。

身为大集团入边其中一个部门经理,我突然觉得好羞耻,虽然个羞耻仅仅维持o左三分钟零十四秒。系o甘意象征式羞耻羞耻o左我就随手摆如o左个袋。

不过过后我都有同主人自首,但系哩位后来先变天使既天使主人同我讲其实她唔中意个只猫,叫我摞去。唉,早知就直头摞啦!

好啦,我不多呻,大家来睇下我位非正式统计性新member...... (左边个只橙猫)



No comments: