Wednesday, June 6, 2012

变数

时间真係真係过的好快。仲记得一年前做咗个决定,离开咗班好姐妹,跳槽来到cf。刚来时仲会有少少惊,点都会有少少"人生路不熟"既感觉。转下眼来咗度都11个月啦,依家就成个老pat pat咁。

仲记得当初俾咗自己限期,3个月里面一定要学晒而且要精。学係学晒既,咁精唔精就睇你点睇我嘖。其实三个月唔会好少,如果我真係醒目既,一个月都有余。三个月后我果然熟晒,仲好relax添。查实我算唔算成功?哈!

跟着就俾多自己一个一年限期。一年内如果无野可以令我逗留,无野可以激起我斗心,我就会舍佢而去。好快,下个月就一年啦。一年限期就到,但係个心仍然好矛盾。矛盾係因为D人,D感情,同事和同事之间每一样事物。

究竟猫姐会留会走?究竟猫姐D变数会係点叻?请密切留意,答案下回会同大家分解。

No comments: