Friday, June 1, 2012

貓開心事件一之so close

貓姐我本身好鍾意睇舞台劇,尤其D童話般的歌唱舞台劇。我對Enchanted同Rapunzel(Tangled)情有獨鍾,戲裡每一首歌都可以表演得流利,甚至七情上面。但係怕丑既我,永遠唔敢係人面前展示。硬係啦,唔驚俾人講癡線meh?

唔怕同你地講,貓姐我終於好事近啦~ 虽然,老牛佢未propose,但係都差唔多係时候既咯。话说propose,我希望佢唔好同我搞么么romantic野,真係一野车过去!唉,唔晒惊啦,佢都唔识睇中文,更何况粤语?佢唔知我係度数D么野即。其实我地都开始有planning既,D么prewed配套都陆陆续续签订咗。哈!讲到prewed相,我下一集先同你地分享我D idea,因为贪靚既我,已经搵咗几位唔同既摄影师来帮我地影唔同既look同feel。

讲翻正题,点解开心,舞台剧,表演可以联系?因为我个人比较中意西式reception,唐人有饮胜,客人上台献唱之类既野,唔可以话唔中意,因为哩D係culture。我就比较中意中场时对新人跳翻只舞,尤其social dance,当然,我希望D宾客一起跳。

如果work,如果无人反对,如果唔会招人话柄,如果我地有时间排舞,如果个ball有足够地方,如果时间允许,我一定一定,一定一定会实现哩样野。试淋下wor,係咁既环境下跳D咁浪漫既舞,係咪好霖叻?同你地分享下我计划中既歌,我一定会用哩首咁霖既歌!

So Close
by Jon McLaughlin

You’re in my arms
And all the world is calm
The music playing on for only two
So close together
And when I’m with you
So close to feeling alive

(呐开始啦开始啦)

A life goes by
Romantic dreams will stop
So I bid mine goodbye and never knew
So close was waiting, waiting here with you
And now forever I know
All that I wanted to hold you
So close

(我情绪高涨ing)

So close to reaching that famous happy end
Almost believing this was not pretend
And now you’re beside me and look how far we’ve come
So far we are so close

(此刻既我,经已醉了,醉係首歌度)

How could I face the faceless days
If I should lose you now?
We’re so close
To reaching that famous happy end
And almost believing this was not pretend
Let’s go on dreaming for we know we are

(slow down咗,最romance个moment来啦)

So close
So close
And still so far

No comments: