Wednesday, May 30, 2012

猫友

个个都可以有朋友,但唔係个个都係真心朋友。

有时我觉得我个人都几失败下,挂名朋友一大堆,但係知心朋友真係无几个。可能係我自己唔鍾意同人share我D野,搞到人地覺得我好似好難溝通咁咯。

我D朋友,十個裡面,男人同gay既占80%,女人就得个20%。唔知点解我觉得女人好麻烦,好多是非,就因我自己係女人所以我有咁既淋法。我咁讲可能会得罪好多女人,喂你地将心比己呵,女人係咪真係特别多是非先?有女人既地方就会有是非咯,认同既唔该坐地。(无得反对叻?)

我成日都同自己讲,是非日日有,唔听自然无。俾得人讲证明你係有本事,惹人妒忌(自我安慰-ing)。

No comments: