Sunday, May 6, 2012

法国千层西饼 Nadeje Mille Crepe

前一排听到位同事话马六甲有间几出名既法国甜品屋,小猫我不捞都系甜品王,今日巧合有去到马六甲,就一于试下去逗一逗。

逗佐半粒钟终于到啦,架车一泊,睇一睇,哇晒唔晒啊,D人多到。。。几乎逼爆间店咯!

排佐大概半粒钟终于到我地啦,冲冲忙忙哎佐几件千层蛋糕,又哎佐十件打包陴啊Nior同佢家人,同埋我家bear bear虹。

个白鸽眼chef头一睇到我地订咁多,就即刻准备位陴我地坐。所以话,人最紧要有钱。系咁意食晒D千层蛋糕就陴钱松人。

千层蛋糕Nadeje Mille Crepe 真面目:

No comments: