Friday, May 25, 2012

人生偏之苞粟仔

其實人生就好似種苞粟咁,好階層性的生長上去。而且離唔開"因、果"。由買種子,挖泥,播種,淋水,到發芽。。。每一個階段就好似象徵住每一個人類既生長過程。查實人類同苞粟既階段真係無麼唔同,人類由做愛,懷孕,出世,長大,做工,拍拖,結婚,又再開始做人。。。可能層次會多咗少少,但係開始同完結點無兩。

人類世界充滿色彩,無錯,係色•彩。而苞粟世界內,除咗青同黃之外,都係青同黃嘖,而且苞粟係好神聖的,佢地唔鬧粗口,唔攻心計,唔色情。佢地日夜好努力咁孕育D苞粟仔出來,你地究竟知唔知係為咗D麼野?無錯,為既係下一代,為咗我褒苞粟湯,又為既係我最鍾意食既苞粟粒加牛油走青啊唔該!

由買種子,發芽,到佢地長都高過我三尺零五寸時,我就深深咁體會到,幾個禮拜後有苞粟食啦。係哩兩個既月來我每逢我出門做工前,都幫佢地影底D生活照。不如我地來睇下相。

暂时将种子种係花盆内。
咗好耐终于发芽啦~ 
近look。

1-2日内就长叶啦~ 快高长大噢~

将可以生存落哩既芽仔移植到地上,


係咪真係高得很快叻?都未打花就高过墙咯~
蓝蓝天空高挂我的梦,希望快D有果!

终于打花,连苞粟仔都出埋哩啦~
最开心就可以收成正果。
期待可以生多D苞粟仔出来~
yeah!就快有苞粟汤饮咯!

No comments: