Sunday, May 27, 2012

他的鴻圖

查實一直以來我都好欣賞佢為人同個份精神,但係無論點,人往往都要靠三樣野來建立同邁向成功路線 --- 天时,地利,人和。

话说,佢外表斯斯文文,內裡亦都斯斯文文,談吐有問有路,做事按部就班,同我係完完全全連唔到。我自認內外粗粗魯魯,可能外表有時假斯文,但係為咗生存有時扮下野係在所難免既啦,而我做事魯莽衝動,有時更唔理後果,无变咯,柴九哥教落,人生有幾多個十年?其实有时我都好怀疑点解我地两个会click到?可能就好似人地话既,互补长短咯。

最近佢事业有点不如意,我唯一可以做既,除了支持都係支持。一个有生意头脑的人,为了D无谓既纷争而搞到自己,我觉得D人好贱好无聊咯。但係我无资格批评人家,因为我自己分分钟都唔会好到边度去,所以,我shut up。我係女人,女人难免会心胸窄。我一直以为我应该做既係支持佢啦,谁不知要佢倒翻转来安慰我,话么过咗去就由佢,我会用自己力量来奋斗。大佬,有无搞错?竟然係佢倒转来安慰我?点解D男人就係咁犯贱?係都要咁神圣?我知,我真係知wo,我知佢唔要靠屋企人,要靠自己白手兴家。可能会好辛苦,但就係佢哩份执著,令到我觉得我点都要支持,脆脆地都係个句,“人生有几多个十年”啊!

不久前,我地都有倾到搞D野,因为其他事物,都搁置咗少少时间,依依家係时候追回来啦。我知我最叻就係吹水,其他野就等佢来搞,等佢吩咐我咯。头先食完crab crab,就去到我屋企倾咗少少,佢竟然放手叫我去design啊!我不捞都好中意design,虽然无读过,而且又唔係话真係有天分,但係佢竟然话,"design既野就交俾你",个下真係有high到少少咯。兴奋唔係我可以得偿所愿,而係个份信任。既然佢咁睇得起我,我一定唔会令佢失望。虽然有97.6%我会失败,但係最起码我都有尽下责,帮下忙。

睇来,我接落来既日子,要埋头苦干于CAD,或者raw hand 画!好啦,虽然唔係打咗好多字,但係都够啦,我怕我再讲落去,连D公司机密都爆埋出来。

No comments: