Friday, May 25, 2012

貓婆婆生日快樂

啊媽話,老人家年紀大咗係唔可以大事鋪張咁慶祝生日,會大吉利事喔。因為阿婆佢好細個就落咗來大馬,以前又有日本仔打戰之類既故仔,所以連佢自己都唔係好記得自己幾歲。淋下淋下,其實都係見好事。唔知自己生日咪可以年年都當自己18歲咯~ 不過啊貓媽話啊婆都有90幾歲喀啦!

阿婆其實都好多年都無食過蛋糕咯,唔係我地無幫佢慶祝,而係唔知點解都好自然咁無買到蛋糕。因為今年有閏月,而且媽子話哩幾年我地都輪流飛到四周做工,好難得今年全部都定係本地,既然咁人齊,所以就決定買個蛋糕仔幫阿婆慶祝下。

睇到阿婆見到個蛋糕,笑到見牙見唔到眼咯(再加上我啊婆細眼哈哈哈),我地全部都好開心。尤其唱完生日歌,Andrew Papa 用佢D極唔標準既中文唱多首生日歌俾阿婆,笑到我地碌地!
(注:我老豆既Andrew Papa係受英文教育,中文程度絕對有限公司)

好彩我有帶個Ipad去,將整個搞笑場面錄地。第時睇翻一定好有Feel!

好,唔多講,貓姐我覺得相片永遠係best describe 個 moment既。

No comments: