Thursday, September 27, 2012

归队 Welcome back to the Board

等咗两个月,其中一个怪同事终于番来啦。

最近係公司频频俾人激亲,哩个年头怪人多。依家哩位同事番咗来,最起码多D人声(佢好多野讲),起码lunch食饭时都有D声气咯。

为咗庆祝佢番来,我一个礼拜前就做便D sticker,想俾佢D惊喜。因为公司孤寒,全公司得一个财政部可以列印颜色纸,所以我搵咗帮凶1号J帮我列印。好咗过后就搵来帮凶2号C帮我手睇下D位置靓无。

啊,我原先只不过想整咕佢,但係无淋到佢会感动到!偷咗佢fb同blog相因为当初我无影到(当时太多人望住我唔知我做紧么)



点解我咁中意整佢?因为佢好鬼坏啊!

No comments: