Sunday, September 16, 2012

又来感触 Another touching moment

今日心情本来好靓,一大朝早5点就起佐身,大概6点出发去位于巴生”kat long"(Gama)度食早餐肉骨茶。途中睇到难得一见既黎明(事关我成日无8点都唔会起身)。突然觉得好有feel,当想拿电话影地个景时先发觉留左系床上,心突然惊一惊,小心翼翼甘同老牛坦白(预左食佢黑面),结果就放E同WT落去食先,我地就弯翻去拿,好彩唔系好远啧。第二次拿左电话出门影既黎明。


本来以为老牛同我未来bro in law E会带我同好友WT去比较出名既Taman Rasna/ Intan度食肉骨茶,点知一到步先发觉原来佢地带我地去间又4点半开到11点半就锁既海南肉骨茶挡。又一次发觉新野,其实巴生真系有好多好野食!

每逢星期一休息。

哩度既bakuteh无么么所谓既小骨或么么瘦肉,剩系得肥肉,蛋,腐竹,肉饼。我本身系唔会特地食腐竹(如果有得选),但系好友WT说服下,我结果都系食左好多。其中一个原因系佢无么野可以食,另外一个原因系佢地既腐竹其实真系唔错,软得来又唔会太难吃。

炸肉饼



肥肉(我睇佢个样就饱啦)


Curry饭(名副其实既食curry饭哈哈)。饭好好味!





软软腐竹+肉饼


驰名海南饭店Nasi Kari Hailam


食完早餐继续起程去Singapore,已经数唔清今年第几次去咯,因为公事我时时到要去Singapore做工。但系今次纯水系去Singapore Hospital Elizabeth度探老牛婆婆,佢有病,之前去个度化疗,但系依家属于后期,所以都系留院观察情况,需要时时留系度方便医生护士照顾。
其实有时好羡慕婆婆,因为身边每一刻有会有屋企人系度照顾。

到左JB时,望一望窗外,突然觉得天气好靓,今日果然系出去好日子。可能老天知道我地4个乖孙乖孙媳妇仔要去探望婆婆,所以俾左个靓天气我地。


到左JB同Singapore既checkpoint,突然睇到告示牌写住D野,觉得好搞笑,所以影左落来同你地分享。告示牌写住,PLEASE CHECK THAT YOU HAVE THE CORRECT PASSPORT BEFORE ENTERING THIS AREA.哈哈,如果奇怪,唔同真系会有人拿错其他人既passport出国?又或着,有人一个人用两个passports?? 哈哈。


去到医院见到老牛既公公,香港姑姐姑丈,Singapore姑姐,婶婶.....个个都系度陪婆婆照顾佢。如果我老左,有病,唔知我D仔仔孙孙会唔会甘来陪我?突然觉得婆婆好幸福。:)

探完婆婆,系当地既一个姑丈就带我地去食道地鸡饭。店名甘榜山鸡饭,Kampong Chicken Rice。哩度D鸡全部都系kampung鸡(个人觉得好肥好油),味道其实都算ok。原来哩度仲有得食蟹啊!姑丈G话佢地D蟹系冻食,因为膏会多D。


食完,我地就走人,因为怕再迟D就会好塞车。出到来JB大概6点半,我就吵左老牛去JPO,名牌free tax zone!!!D野通常平过KL少少,不过有D就out左fashion。但系细佬E话D野都唔系好平wor,我无研究因为男人野哈哈。我剩系顾住我既手表,因为大哥俾左我少少钱为生日礼物,而我自己贴少少就可以买翻个名牌+大方手表。

又有新玩具--Michael Kors名牌手表,同我系KL相比既价钱,平左300蚊!系咪好抵?


好啦,买完食完,就甘打道回俯翻KL,结束累+满足的一天。






本想po哩篇blog左,淋淋下,发觉自从老牛回来后,我生活觉得好满足,觉得我失去既野,又好似翻到我身边啦。好中意哩仲生活,假期,除了陪家人吃喝玩乐外,仲可以同老牛出去食好野,去玩,去埔,去劈酒,去射箭,去spa,去享受翻我地之前失去既4年时间......原来,我已经好幸福好幸福,突然好想永远维持哩一刻。

No comments: