Tuesday, September 11, 2012

小布丁 little buding

同事一个几月前生咗个BB女,早排我都有係blog度提到。刚出世时睇,自己仲一度怀疑自己唔係咁中意BB,可能因为BB刚出世,仲係细细只红勃勃,所以无个仲冲动想生翻个来玩。就咁,上个星期五哩班嗓既同事係KTV帮我庆祝生日,去之前我地就决定去哩位妈咪屋企蒲一阵(其实係大家都好挂住布丁)。

一去到睇到布丁训係个摇篮度,哇!肥肥白白,好好好得意啊!!!第一个淋头就係"我要抱!"係我淋多2秒过后,都係算啦。因为自己唔係好识抱,又怕妈咪唔中意,你知啦,依家好多家长都唔係好中意人地乱掂佢地宝贝啊嘛。但係当我好busy咁影咗一两张相,哩个妈咪就撑她起来逼我抱!(讲真咯,我其实真係好想抱,但係又唔敢抱)突然觉得好开心,因为个人妈咪其实好信任我,好啦我就尝试下抱,其实都唔係好难抱,最重要係要小心BB个头,因为头骨仲软。

哇布丁係我既手度静静唔敢动,奇怪佢妈咪仲成日话佢好烂哭?哈!应该係我胸前伟大,布丁feel到我既爱?又或者,我原来抱到啊B好舒服?点知原来佢俾我吓到,唔敢乱动啦~哈哈哈!不过我起码比起第一次抱佢更有姿势咯~哇佢静静个样好撩人咯,真係想一担咬落去!

抱下抱下无端端佢好似好唔耐烦,就要喊,我就快D丢俾佢妈咪啦,原来布丁要放屁=.=!

哩几日忙住吃喝玩乐庆祝生日,无时间睇哩位同事blog,今日终于有时间睇。哇真係好讨厌咯,佢放布丁D得意相,搞到我无心工作哈哈哈!原来屋企有个BB係咁得意咔~ 如果我有个BB女,我一定会买好多好多衫俾佢,训练佢做我shopping接班人!哇哈哈哈哈!(好采老牛唔识睇唐文,如果唔係我会死得好残)

训日生日布丁都有wish我啊!啊啊啊!好肉紧啊!!!连老妈子同bear bear hong都话要偷佢翻屋企啊!


今日同大家share下布丁个得意撩人样,係咪想搂佢叻??
ps:希望妈咪唔介意我偷相。

No comments: