Tuesday, September 18, 2012

倾盆大雨之打烂花盆 A heavy rain afternoon

上两篇我都写咗D好down既野,今次写翻D屋企事。

上个礼拜日,下午原係好闷热,突然天色一变,成个天都黑晒,跟住就夸风落大雨,晒紧既衫裤都要急急脚拉晒入屋。淋住可能只係普通过云雨咯,点知无端端听到好大声打烂野既声,吓一吓到我添。我同老妈子就走咗出去睇,哇花盆都跌晒落来!而且好大风,我地就走翻入屋度等D雨细D先出去睇下咯。

等咗半粒钟,雨开始细咯,我地就拿住把遮去睇下么事咯。原来D花盆俾大风雨吹到,跌咗落来,跟住压倒其他盆栽都一起跌落来。

所以老妈子成日话,老天爷係最powerful,轻轻一吹我地D陈年大花盆都吹跌晒。

No comments: