Monday, September 17, 2012

腰骨痛Backache

除咗皮肤敏感,骨头痛一直都係我克星。

哩一刻,已经係夜深1点58分钟,我仍然唔可以入睡,腰骨痛怔又翻发。老牛训之前用埋佢剩底既12%电来帮我推拿。按摩大概半粒钟度,我本来係趴住俾佢按摩,就当佢按摩完后我尝试伸一伸条腰,我成个呆咗。我完完全全动唔到,唔係讲笑,我以为我自己催眠自己动唔到,以为自己投入咗TVB港剧度D可怜女主角患病成身瘫咗咁。我再尝试係床上,将自己个身又趴住转去训住姿势。好,转到,原来头先真係发紧梦。好啦我再又训住姿态慢慢起身,我心突然一惊,我感觉我好似。。。瘫咗?我真係惊到想哭。老牛望住我,好奇怪咁淋点解我咁慢动作?我已经成个人乱晒,我剩係识得同老牛将,好痛好痛,我起唔到身,好痛好痛。哩几句说话重复将咗好多次,因为我当时真係惊到我乱晒,我唔知可以做D么野,我剩係想起身。

好,我同自己将,如果真係有问题,我都要自己慢慢起身,慢慢拉好件衫,如果可以自己换件好D既衫,要老牛半夜都车我去睇医生。可能我意志力真係强,我由完全起唔到身,到我慢慢将自己身移去床边,再由床边慢慢转自己半起身,跟住成个慢慢起身。终于,我起到身啦。过程唔会话好耐,但係我已经惊到胆无咗块咁。当我起到身时,我慢慢伸条腰,慢慢拉一拉,个种痛,无人能解。

可能我有前科,可能我真係要承认我已经27岁,唔再係18或22,可能我真係要戒coffee,可能我已经去到我人生尾端?淋到哩度,我已经发觉我流紧眼泪。曾几何时我一度怀疑过係咪老妈子高龄产我,再加上无人奶喂育我,导致我身体早係两三年前开始病症。但係淋深又曾,原来我自己都无好好对待过我自己,我嗜咖啡成性,又中意冰冷冻饮,而且平时零食当正餐,烟酒又常有,无么照顾身体。

我开始告诫自己,如果我过咗哩一关,我要开始好好照顾自己。我要尽量少咖啡,我要少冷冻饮品,我要好好食supplement来补充。我越淋越担心,越淋越发觉我真係好多问题。如果有朝一日我怀孕,我要点样过9个月?係咪要训足医院9个月?如果我要挨,好无问题,反正我都唔係千金小姐,不过我D细路有无问题咔?係个身体咁差既妈咪度出世,会唔会有么影响咔?停!!!我真係越淋越惊,望一望老牛个猪样,训到踢佢都唔醒,突然觉得对佢唔住,我係咪真係一个佢可以依赖既人生伴侣?係咪一个可以做佢仔女既妈咪?喂我唔係无野搵野来担心咔,如果我自己都顾唔掂,我点样照顾我伴侣同小朋友?唔通掉翻转伴侣同小朋友来照顾我?伴侣係一世既,唔通要佢浪费20年30年青春来照顾一个废人?佢应该享受而唔係要为我烦睇边个医生或者烦点样安排我哩D个D。

突然内疚心波动好大。我希望我哩一次腰痛係短暂既。望多一次枕边人老牛,眼泪又流多一行(眼泪係唔晒钱,唔晒提我担心)。今次之后,我要好好爱惜自己身体,要得到好既将来,首先我要做既,就係好好照顾自己,有好魄力,我先可以同老伴侣一起照顾大家。

好夜咯,成3点啦,唔写啦,晚安!

No comments: