Monday, September 24, 2012

腰骨痛第二记 Backache II

腰骨痛继续,已经顶唔顺啦,就叫老牛帮我去问一问细嫂针灸或拔罐,但係要等到星期六先有时间去。老牛一打完golf,就帮我买咗D药膏片,free delivery到我屋企,真细心。

连续贴咗两晚,背部好咗好多。但係前日唔去得针灸所以拖到下个礼拜,希望针灸完以后背部唔会咁痛。

老牛帮我贴咗跟住开玩笑讲我背部咁多毛,哦原来个膏药一边係贴患处,一边係毛毛咔,哈哈应该係老牛知道我中意猫猫毛,所以买哩类型。

哈哈老妈子睇到老牛买既膏药,仲死味笑话老牛买咁多。

注:叫你睇相唔係叫你睇我条腰同D肥肉。

No comments: