Friday, September 28, 2012

Craft Brews @ KLK Damansara

上个礼拜老牛好友约咗我地去试下间位于Damansara KLK building(大概係curve附近)度食晚餐顺便试下佢地自己既酒。大概7:45pm一到步,发觉附近好空旷,车同人影都唔多只,仲以为佢收挡咗添。行入去,发觉我地搵既个间酒吧就係前面,行咗入去发现佢地连名都换埋,感觉入咗黑店。




D餐牌好复古,好得意


第一道,菜汤?带住好重既希望而饮第一羹,哇!大佬,靠害啊?!咸到我顶唔顺啊~结果我叫咗个waiter来同佢讲D汤唔掂,其实我係出自好心,如果个个客人都唔俾评语,咁佢地好难进步啊,但係老牛朋友好似俾我个举动吓到。



好啦,等多一阵正餐终于都来。我同其中一个朋友都係嗌Pork Burger。味道ok咯。


老牛嗌咗Honey-Mustard Ribs,都唔错,早知嗌哩个。




最尾一个朋友叫Tex-Mex Ribs。我无试到,不过好似好好味咁。
好啦,饮品介绍,个位好友条女唔饮酒,所以佢嗌普通果汁Joey Bedazzle。我就硬係嗌chocolate Stout,听个名好架式,但係饮落好怪。唔中意!老牛都係劈酒Hazzlenut Brown Beer。另一位就嗌Oregasmi。

哩度D酒真係沟来沟去,根本都失晒D酒味,饮完后重觉得好谓添。




埋单个时一睇,哇大佬,都唔平wor,MYR263.30!


过后D男人想睇波(足球),我地就move咗去TTDI度D酒吧Tom, Dick & Harry 劈酒睇波。




Mou Man Tai beer

Good friend K & MF


今晚元气(荷包)大伤,戒酒两星期!

No comments: