Thursday, September 6, 2012

DIY Pencil Frame Attached on Book

寻日本来月结帐,但係星加坡队员度既report出咗少少状况,所以我地个team就么都要hang住晒等,希望佢地可以快快搞掂咯。

成个下午就咁hang住,又唔可以做其他野因为惊影响佢地。所以我只可做工作以外既野。淋紧有么可以做当下,突然级到包包里边有本书,哦,大前日bookfair时买咗本CrossWords来玩。好咯,就玩个本野咯。

拿住本书同埋只铅笔,突然觉得好麻烦,因为如果係office就话随手都可以拿到只笔,但係如果我係出边,咁如果我带埋只铅笔出街,只铅笔咪会画到我名牌包包?哇一淋到上次只marker pen唔小心流ink係个包包时,我就打冷颤。虽然话个包包唔係自己钱买,又虽然对你地来讲係烂臭包一个,但係无论么包都好,相信你地都会试过本书同笔另外摆咁麻烦咔?

可能剩係得我咁无聊兼麻烦,嫌哩样嫌个样,关键係,我中意啊。好,废话唔多讲,睇step by step相。

打算粘係度。


纸皮,刀片/剪刀,笔size量好先,尺。



做好就粘上书。


近睇。


唔得,只笔会跌出来,所以用咗原本係个雕饰上既铁线来做只笔既hanger,方便要用时就轻轻来就出来。


overlook of pencil

搞掂,收工!

No comments: