Tuesday, September 4, 2012

猫姐射箭记 Hawkeye II

之前都有几次玩射箭,但係无咁often,最近越玩越high,去射箭次数越来越频密。上个礼拜仲买埋初学者用既armguards同埋finger glove,我一set老牛一set。

早排同老牛去射箭既相,係咪好sexy+型叻?喂叫你睇我手臂唔係睇我肚腩。




My Hero,老牛。
 

寻日放工又越埋老牛再去射箭。初步估计,以我地目前玩射箭既频密次数来统计,4年后我地大有可能得Olympic Archery铜牌。呐无好话我无事先声明,边个要我签名就好快D,迟D你就要排队拿筹仔等签名会啦。

睇下我OL outfit射箭个型look,係咪型爆叻?

No comments: