Wednesday, September 12, 2012

猫姐生日之串烧庆祝趴2012 Mao birthday 2012

猫姐我生日原係星期一,但係大家都好识做,特意提前帮我庆祝。

好,生日串烧会开始...

星期五晚,KTV @ Greenbox.
公司同事约去唱K,本来係去Subang一带既,但因考虑到有位刚位人母既妈咪可能唔方便去太远...........好啦好啦,我认啦,其实係我地好挂住布丁啦,我地特地拣巴生因为有借口可以去睇布丁啦~人地生日啊嘛,俾人讲下大话,充大头鬼唔得么?!


入翻正提,话说我地睇完布丁就接埋个位妈咪就摇摇摆摆去咗靠近我地屋企既greenbox度唱K。虽然途中出现少少突发事件,但係个晚个个都唱到只麦暴,跳埋两次oppa gangnam style。4条友仔都可以翻转成间放啦,好好好开心同佢地出去,因为可以唔顾淑女形象,可以做番自己,可以大喊大跳,可以坐都好似係自己屋企咁。只因一个字,哩班友仔"song"咔!!!希望以后都可以keep住咁既关系,因为朋友到处都係,不过玩得又唔拘禁既少之又少。翻个时都大概半夜1点钟,老牛刚又槟城翻到巴生,就走过来哩度陪我渣车翻屋企,因为最近屋企附近好似有几个外劳徘徊。(好啦我认我有少许感动到)

星期六,好友G,Y,A同L,约咗老牛同我去食晚饭,饮英式茶,跟住clubbing劈酒,再去食点心宵夜。大大话话都spent咗成千文。哩班好友永远係我心。
Handmade birthday card by Gladys. Lovely her!


晚饭係bangsar既日本bar,
3 Gentleman : Lucas, Yeat Chun, Old Cow.

3 Pretty ladies : Me, Gladys, Apple.


饭后茶,都係位于bangsar既Humming Bird,早前都想去但係都无机会。下次会再去,再同大家介绍佢地D野。

饮完茶去拿车途中,竟然spot到有人跳oppa gangnam,如果我劈咗酒,我一定胆粗粗同佢地练舞。好似话係唔知么么event wor,佢地仲一直拿videocam一味tape我地,唔知会唔会上电视叻?

好,劈酒时间!大家其实等咗哩刻好耐!


好creative既club,入口之处係咁既地砖,踩落去D gel会动。

劈完酒去点心,可能都好累所以无影相。

星期日,晚上同屋企人撑抬脚。
去咗empire既鼎太酆度食。本想去食Jalan Changkat既El Cerdo,但係无预先book位,而且老妈子又唔食西餐。哎,顺得哥来失嫂意,老妈子要中餐,Andrew Papa就要西餐。所以咪去咗鼎太酆咯。
Queuing for the seats.

Me @ Din Tai Fung

Me & Old Cow took a walk at Tangs after dinner.

插曲:多谢BN某某祝贺我生日快乐。唔知哩D係唔係佢地bribe既其中一招?无论如何,多谢!


好啦,星期一正日!
本想去Premier Hotel hightea,但係原来剩係weekend先有hightea,无变咯,就上咗kesas打算去Publika食咯,点知沿路都好堵车,就改咗去Taipan一带咯。到咗个度,round晒成个Taipan都好似无么野食咁,哎,唯有再转站,去Pyramid 咯。到咗就直头冲去Garden食午餐,因为午餐又12-3点,每set只係RM9.90,有汤有水有salad,好低咯!

食完后bear bear hong就请晒我地去Fullhouse食甜点,6块蛋糕仔好似RM7.90,而且佢地D水好平。食完就赶翻屋企,因为夜晚同老牛有约!


好啦,到咗夜晚7点钟老牛就到咗我屋企,我就撩埋老妈子同Andrew Papa去食,我地之前就拣咗食日本餐,所以唔晒烦~到咗个度,哇原来仲有VIP parking,park正大门口,店名Yamada(感觉好似D咸带D女主角哎yamete呀yamete啊咁哈哈)。叫咗几味菜同刺身,老牛终于拿出份礼物来俾我。哇原来佢买咗Tiffany&Co既戒指俾我!而佢自己都有一只啊!哈哈,猫猫见到一定吃醋!





食完日本刺身我地就走去swensen食佢地出名既Earthquake!隔咗6年,依然咁好食!


好啦好啦,等我以为庆祝到此为止,连续3日其实有D累。唔係晒命,但係真係唔想身边人一直浪费钱,依家gan既事势,最好都係留多个钱旁身,唔係现实,不过真心多谢你地。

星期二,公司庆祝会。
大概5点钟度,我一如往常咁游魂紧,突然间好友兼同事C行埋来,好鬼祟咁笑笑口,突然全team人行埋来,一个捧住个蛋糕,一个拿住个飞波,一个渣住份礼物。哇我感动咯~ 无淋到佢地会咁有心思。哩班仔仔女女真係好啦~唔知我以后新公司度既伙计会好似哩度咁好无叻?

Me and my team.



我猫姐係度要多谢咁多位既支持,无你地,都唔会有今日既我。我真係衷心多谢你地,may you guys be blessed by God always

No comments: