Friday, January 4, 2013

2013 Resolution

好快就咁过咗一年啦。又系时候些番今年要达到既reso。你地唔多唔少都会为自己set番一两个今年要实行既野,但系有边个正真可以达到全部叻?我自己都唔列外,旧年set咗几个,几本上都达成,剩系一个因为唔够资金所以报销。

iphone app度有个app系方便你记载要达成既bucket list。虽话"bucket list"比较适合系人生心愿,但係因为搵唔到比较适合既app,所以哩个"bucket list"其实都唔错。

睇下我今年set咗D么野reso?猫姐我会同你分享,做为你参考,不过唔该唔好同我大势宣传。俾番几分薄面俾猫姐。










有无注意到蓝色字"completed"?无错!猫姐我寻日终于开始咗第一个reso,就系饮养命酒。哈哈,唔好笑我有既无既都写埋落去,最起码我有纪律,可以去完成佢。



睇完笑完,好啦,你系时候开始写番D野俾自己,好俾你人生有D目标。

朋友,加油!:)

No comments: