Tuesday, January 8, 2013

求婚记The Proposal

寻日系老牛生日,本应系我帮佢准备,但係佢话我地好耐无好好食番餐,所以去间高档野试下。

佢三番四次叫我穿靚D,我觉得好奇怪,平时就讲"随便咯,你喜欢咯,哎呀随便穿就可以叻"。。。好,可能真系高档野,要我穿得庄重D。我地叫埋两位好友Gladys同Declan,因为我地系不浪漫主义者,得两个人,好闷啧。

身附重任既两条友仔话做工会迟来,原来系走咗去帮老牛collect求婚必备--花!而戒指老牛就俾咗Declan,因为佢知道将戒指摆系身上好危险。拥有侦探头脑既我,一定会发现蛛丝马迹。

餐厅位于KL中心既G Tower,第28楼,可以望住个KLCC食饭。而且戒备好严,要guard既tag先可以enter。









系咪好高档叻?



等紧两位男女配角






fine dine 好讲求"摆设",睇下D汤匙刀叉D摆法?



食物唔会平。



我order既,本以为好正,点知原来中间有冬菇撕,认识我既朋友都知道我对冬菇丝有恐惧症。结果老牛同gladys declan笑到爆,浪漫dinner一步一步拆散。





咁多味我最中意哩一道,rack of lamb。



chicken stuffed



比较普通的一味。



老牛平时比较注重饮食,睇佢夹俾我既面,好似D chef准备咁。



gladys吵declan都要咁样夹俾佢,grand D wor。



因为碟摆太远,佢其实好难夹,结果fail咗,睇gladys发烂扎。哈哈哈我地爆笑!



食完野,老牛就拆礼物,睇下佢地买么俾老牛先?衫同shoebag。佢地话特地买XS,话老牛有借口继续瘦落去,笑话连连。






明明我无嗌到desert,点解老牛会讲"desert please"?甜品一到,哦原来系个惊喜。



老牛仲搞笑到问"我还需要跪吗?"哈哈,全场+鬼佬+waiters个个望住我地个"大龙凤"。









个戒指行有附送个验钻石tools,方便验证钻石。我做最后inspection,佢地笑到爆。



花-check


戒指-check



嫁得过。

搞点咗就到老牛turn,话晒佢生日。









就来到你啦,你准备好未啊?






No comments: