Thursday, January 31, 2013

猫之婚事:吉日

继求婚后,第一间事情本应系双方父母见面,但係因为大小事务,一再拖落去,老牛同我决定自己去问日子,提亲D野可能过开年先讲。

老牛D家人通常都来哩间庙,入乡随俗我都要跟老牛来哩度问。



哩间庙比较多新化人,师傅都系。师傅同老牛用佢地既新化话交谈,我听到一头雾水。



师傅话年尾无好日,得个星期五。:(



中途发生D小插曲,俾D无聊人气到我暴。D委屈感爆发!!!本想系自己blog度隐约性投诉,但係又有前科俾人系背后督!好彩我有班好友肯委屈俾我系咁炸个whatsapp group 来投诉!

既然第一间庙无日子,我地去第二间,但係个师傅唔系度,我地唯有去远D既庙,系Salak South。老妈子以前成日来哩度既,我都几中意。




入口处



师傅计算紧我地既好日。



近年咯,好多人来哩度作福,个帮手好忙(因为师傅忙紧我地既野)。



yeah~终于有好日咯~!好开心!师傅话好日系星期六,不过未问老牛父母,唔知佢地o唔ok?等结婚大日子确实后我再同你地share~

猫之婚礼第一步,择好日,成功!

No comments: