Thursday, January 24, 2013

童年时的大话

以前我小学时每一年一开学或要升学,老师都会逼我地系个个人报告度填写自己D嗜好。

但係单纯既我,平时除咗读书以外既私人时间,就系系屋企同大哥打下架促进感情,同啊姐计划下点来玩家家酒,或着跟老妈子翻apollo(我啊婆)屋企度听班大人讲人是非等等等等。试问咁单纯善良兼忙碌生活既我,仲边有时间来咗D无聊野?

所以我决定。。。写我的嗜好就系游泳。因为我唔识游水,如果老师问,我唯有讲"老师,就是我还不会游,所以我把它当成嗜好般来学习"。当时高智慧的老师信以为真。



身边朋友同事都决定我好识讲大话,而且到咗出神入化既level。但系大话似乎你点来运用,总之,大话唔好伤到人,见好就收。而且"大话"系现今社会系不可缺少的秘密武器。

细路,"大话"唔可以乱讲,因为"大话"第一大条规就系要满18岁,第二大条规就系未经家长批准不准讲"大话"。

No comments: