Saturday, January 19, 2013

今日趣事today's joke

好耐到无来哩度游览下,2013既开始
,系一个好既开始,因为人地话,有得忙系好事,最起码人地睇得起你,你先有得忙。所以,我地要为忙而感恩。

好啦,今日比平时忙好多,忙到我无多余时间同班好友倾竭(你地应该都好开心我终于收声唔再吵你地?)

趣事1:老友Carmen整咗个新look,好鬼似鬼佬look!好鬼中意啊~不过淋淋下系佢哩D咁既天生丽质先可以整到咁既感觉出来。偷偷影咗。



趣事2:今日收拾野个阵睇到哩个陈年往事,睇翻我以前个样,好似无么变到?知唔知边个系我?哈哈,最尾一排由右边数起第六个。系咪好靓女叻?



哇,就来1点啦,要讯啦,听日仲要载老妈子去马六甲睇医生。

No comments: