Monday, January 21, 2013

Kaffa Espresso Bar @ Damansara Uptown

星期六早上去马六甲睇医生,下午翻到屋企忙咗一阵过年野,然后同老牛飞去位于PJ Damansara Uptown度既Kaffa Espresso Bar回合Gladys同Declan。本来好累唔想出,但係淋到答应过就去咯,其实有时走上走下好累。

终于有个星期六系无啤酒但係改饮咖啡,有D老人生活feel。

Kaffa Espresso Bar大门口。



出边座位,好有feel。






如果我系烟鬼我就会选择坐哩度,因为好舒服既感觉。






Collect饮品counter。



我地既位。






好复古好怀旧既装饰。



Bar



Corner仲有个比较私人couch,如果唔系个老板娘既老公同细路坐我一定坐哩度。






饮咖啡都要Reserve啊?






名片装饰。












我杯Freddo,唔系餐牌哩边既野,老板娘特别为我炮制,double shot coffee,味道好好。



老牛老招牌:Mocha latte



Gladys突然变得健康,特意饮Hot Milk。



Declan杯Cafe latte



哇唔平,不过总好过Starbucks,因为唔逼,唔吵,干净。






老牛



Declan



Gladys



猫姐同个乱水发型,听日要剪!



饮完咖啡就行去下一排店,有出名福建面。



食完就翻屋企咯~

No comments: