Tuesday, January 29, 2013

日常生活消费 Daily expense

人一到咗某个阶段,生活就会一味变。细细个无忧无虑,ofcourse,钱都系老豆老妈出。到咗小学中学,缺乏赚钱能力,都系老豆老母出。到咗出来打工,虽然开始知道赚钱辛苦,但係同屋企人一起住,D家庭消费当然系父母出啦,就算你吵住要当乖乖女俾佢地,佢地都唔会要。

好啦,依家慢慢慢慢步入3张,就来成家立室,就来会有一头家,开支都会加大好多。虽话都系会同未来家人住,但係你都有责任为头家出一份力。

唔洗过,唔会知道朋友同事口中D辛酸野。成日听到佢地话要整哩D个D,又成日要落store度买家居用品,个时都会淋么得你咁后生就好似个auntie咁。虽然我平时都会帮屋企买D家居用品,不过我无治过一头家,个肩膀仍然系好轻。

寻日同同事放咗工去store度继续扫货,我地发现D野既价钱好似全部都起晒价咁,好得人惊。样样野都起咗一两蚊,人工又无起,再咁落去真系赚多两针都唔够。

过年就到,好似往年咁帮屋企买饮品饼干同埋大大小小既野,都出咗唔少钱。然后老牛同我讲哩个星期日要帮佢office咗spring cleaning,因为哩几日佢要出浮,所以我就要担起个责任帮佢咗佢位24孝夫人,买哩D个D,买下买下都成百几蚊。连买之前帮自己屋企买既野同埋过年衫,大概哩个新年我都洗咗几千蚊。

所以话,有头家唔容易。



其中一张单,仲长过条tie。注意,有4张MYR8既voucher,既系话我同我同事都花咗MYR88x4,一个礼拜就用咗MYR320!



No comments: