Monday, January 28, 2013

Andrew Papa and Andrew Mama Anniversary

旧年Andrew Papa同老妈子既结婚周年,我带佢地去Checkers度食。今年转下食韩国餐,去咗系Bukit Tinggi 2 Paparich楼上间Todam韩国烧烤屋。



入口处



我地既抬



除鞋先可以入



Andrew Papa好开心,因为佢最中意烧烤。



餐厅名"Todam",Andrew Papa话食咗有肚腩。



我同老妈子,老妈子话佢系我哩个年纪都好似我咁标志。哈哈



Andrew Papa 同佢准女婿(十划都未有一瞥,佢地已经叫佢"未来女婿",老牛成功拉票)



今晚主角



滚水都可以"胜"。






烧烤猪肉同belly。



然后用生菜包来吃,不过间野D食物嘛嘛地。



我最中意既石头饭。



麻辣豆腐汤配饭



额外叫既韩国米酒



哩次系真既"胜"啊~






营业时间



Andrew Papa话饮太多米酒,有D头晕,来到Aeon Bukit Tinggi佢叫我睇人地既trolley上既字眼,笑到我肚碌。
"Think before you drink".



选择结婚,就豫咗要同伴侣一起克服种种困难,收成正果后,先会有开心的"一辈子"。虽然中途可能会有咬搅,但係要坚信哩个系神俾你地两个既考验,情比金坚哩句说话系要两人去领悟。童话系要两个人一起去创造。

我祝Andrew Papa 同 Andrew Mama 永远都咁幸福快乐。

No comments: