Thursday, January 24, 2013

一切从无聊开始

寻日闷闷地,本来手上都有工作但系都唔想做,一半可能俾公司无聊政策刺激到,一半系啊细去咗开会。

寻日公司出memo话哩个同下个星期六日都要去store做足16小时,而且话么么津贴10蚊。大家本来由开心到愤怒,本来好为公司但係都变得无心留恋。我地好开心可以同前线战士一起作战,但係short notice+我地唐人过年,大佬,我地边有时间准备自己野?就算要我地做,起码都早一个月通知,分匹进行咯。开始觉得我已经踏入military环头。

唔讲D激气野,寻日几条友仔系office度玩扮野,严格来讲系我逼佢地扮俾我影相。

同事Carmen,Yogurt Drink Embassador



同事SL,不愿意被拍



哈哈,无无聊聊又一日。

No comments: