Tuesday, January 15, 2013

最近

最近我都无么写blog,因为都忙紧D有既无既野。生活就系咁,一得闲就闲到生冬菇,一忙就忙到气都喘唔到。继老牛求婚后,我正式开始计划婚礼,我个人要求比较高,样样都要perfect(婚礼时最好perfect,popi popi),由save the date,摄影,拍摄,纱裙,礼服,invitation,布置等等等等我都要见得人。最近未开始凑备,只不过系research紧D idea。

因为时间关系,我唯有来个统计blog篇,

11/1/2013,同老牛家人晚餐于SACC,佢地"林"氏宗亲会(全亚太地区)唔知么么聚会。仲见到啊Jib哥添,拉票拉到来人地宗亲会,可能大多数姓林都系大企业家,人数多D?唱唱下歌突然逼我地企身摇旗子,以为Jib哥真系到咗,点知条司仪话彩排,然后叫歌手继续唱,(玩野么?)



十个八个G-force系身。






我最喜爱环节-放气球上屋顶。



12/1/2013,同久违既siau qiao meet up,然后BBQ于老牛屋企,补庆祝佢生日。






13/1/2013,去Naza睇车,约Gladys同Declan晚餐。

三日连环报告完毕。

No comments: