Monday, December 31, 2012

2012

2012年12月31号,中午2:06,晴天。
终于来到2012年最后一日,今年同往年无么分别,都系平平淡淡咁,无么起落。
虽然唔可以话系人生中最好的一年,但係最起码唔系最差的一年。
1月,月头忙到过年前一日,然后平平淡淡过新年。
2月,唔知点解有股冲动,开始种苞粟,然后培植四个月。同时间开始自己一向中意既DIY craft。
3月,又平淡的一个月,偶然回想旧年旅行情节,然后再三计划去旅行(通常计划会仍然扮演计划既角色,唔会有进一步行动)。同时间老牛终于翻来,开始前所未有的拍拖补偿大计。
4月,愚笨的我,为公司国际盆数,由月头忙到月尾,每个weekend系奉献俾公司,我坚信努力的投资一定会有回报。
5月,开始同老牛计划经济,计划potential经济学。清醒的我,已经没有将时间奉献俾公司,而系带老妈子睇150km的医生。间中起落都有。
6月,受同事影响,开始投身blog(讲大话,明明系写blog来过时间)。bear bear虹决定结婚,拍拖大计进行曲,同事变动,苞粟面世...等等等等,可以话系开心月。
7月,同事BB出世,老牛大姐BB出世,腰骨开始痛,同鬼佬学baking,ulu yam之旅,老牛细佬求婚计,又有同事变动等等等等,应该都系开心month。
8月,公司大变动,事业低潮,处咗D少许开心生活事,都无么直得庆祝。
9月,我的月。虽话系我的月,但係因为腰骨痛,令我好难全身投入。但係开始发现身边人原来个个都对我好好,帮我庆祝,送我礼物。有时候,痛也痛得有价值。哦顺道一提,我猫姐系哩个月第一次收戒指。原来N年前我无聊过拢,同老牛投诉一个人一生一定要有4只戒指-追,求,订,结。追个时无问到,所以我要其余3只。咕唔到想当年一个小小玩笑,今年老牛真系买翻只Tiffany ring来俾我。
10月,除了吃喝玩乐,就系睇医生,腰痛系哩个月终于有D起色。陪bear拣婚纱,第一次打golf,签gorgeous gym,偶然DIY,仲有老牛婆婆走了。开心唔开心都聚集系同一个月。
11月,Hatyai旅行(终于满足我一年一国心态),忙忙碌碌准备bear的婚礼,帮Andrew Papa搵tuxedo,6年拍拖周年,工作上依然如故。
12月,bear结婚啦~系我一年里除咗9月最中意的一个月。Christmas month另我有翻最初的梦想同信念,亦都系我地全家人最喜欢的日子。但係今年圣诞无旧年来得开心因为人人都担心紧谣言的世界末日。但係我仍然坚信圣诞的纯在。
confession:
虽然我无做D么野好事,但系都无做么坏事。我希望2013年我会活得俾今年好,做更多好事,读多D资讯,尽量complete我bucket list入边D事。如果我得罪到你,对唔住,我唔系有心,但係如果你误会我,对唔住唔关我事。
Loved,
猫姐



No comments: