Wednesday, December 19, 2012

The Ribs @ Oasis Business Centre, Damansara.

我同老牛都好中意食German Pork Knuckle,今年佢生日我地去过Checkers试完佢既pork knuckle后,我地就上瘾一味去找寻更好既Pork knuckle。但係好可惜,可以讲系无。

机缘巧合下我见到Living Social有offer食pork knuckle,我就买咗落来试。价钱系两个人MYR35,系咪好平叻?



原来间店系我朋友屋企附近,好容易搵。店名The Ribs。



小小盆栽,睇到都开心。



门口贴住该月promotions。



坐落去见到每一张抬都有放name card,而且用咗快餐夹卡文具来夹。而隔离个个就系salt and sugar,个罐仔好滴饰。



卡片上都有印埋地图,好细心。



系咪好有english feel。



counter


店面积唔会好大。


哈哈,隔离抬既系薯条clipper



第一味,番薯汤,我俾佢十个赞,好好饮啊!






我地既配套系唔包括饮料,所以另外叫。



我既系RIB'S licious (passion fruit + coke) - MYR7.90



老牛既 Lime Me Up (Orange + Lime + Lemon) - MYR7.00



第二道,ceaser salad,好大盘,好正!






正菜来啦~Pork Knuckle!



不过嘛嘛地,可能佢地炸太耐。









哦,佢地仲有自己炮制一种浆,俾你点pork knuckle食。



如果想试既朋友可以睇下佢地餐牌。












No comments: