Friday, December 7, 2012

bear的婚礼之deco 2 Bear's Wedding Decoration 2

继八月份我写过个篇 bear的婚礼之deco 1 后,我就忙到无时间设计bear的婚礼既deco(基本上系3分钟热度,缺乏正能量来支持我D deco)。

好,哩次Bear既婚礼我原本有既多ideas要晒冷,不过因为种种原因(懒惰同懒惰),所以我都系好似以往o甘deco个楼梯。依家Bear 既婚礼已过o左一个礼拜,我都开始有少许内疚点解我无尽全力帮bear搞靓个party。:(

就睇下我唯一deco既楼梯口啦~ (对唔住bear~)希望到我结婚时我真系有个把冲劲去做!

原本干干净净既楼梯。

tools同“材料”。

Tada~ 好啦~

用来tied住个楼梯手柄,为o左美观同修饰而方既花,无错,环保第一,我用回以前个只。

楼上view。

最尾一节。

好野~ 搞掂,收工!

No comments: