Wednesday, December 12, 2012

The Hobbit, An Unexpected Journey

好戏上场!2012年可谓好戏年,好多好多既好戏上影,几乎每一出都系好戏。

老牛Credit Card免费睇首映,入场前我都十五十六唔知好唔好睇。



Premiere戏院,Premiere 位,Premiere戏。



希望下次D Credit Card再送多D咁既顺野~



入场前见到一斑uncle aunty穿到好行,好似真系去香港睇首映礼咁,其实马来西亚既首映系穿短裤tshirt咔。哈哈哈!

我地既位系最高,高级情侣位,睇到好舒服。



哩出The Hobbit:An Unexpected Journey成功入围我2012最爱movie之一。如果无世界末日,咁 TheHobbit:The Desolation of Smaug(2013)同 The Hobbit:There and Back Again(2014)将会系我"必睇movies"个list里边!

"Precious... Master Bagginses..."

唔知大家仲记唔记得Lord of The Ring?The Hobbit哩出戏其实系有关系到Lord of The Ring,内容系会link到,而且好有关系,基本上可以讲系Lord of The Ring前传。

好,我唔多透露,等正式上影时记得去睇啊~

No comments: