Wednesday, December 5, 2012

封建!不平!

头先一到屋企,见到老妈子,大哥大嫂係度讲紧生BB经,可能我太多朋友已做妈妈,真係得我一个剩女,所以佢地D经验史讲到我都好似生过咁。听到屋企人讲紧,我多多口就插嘴讲两句。

猫姐:几时生啊?
老妈子:明年咯
猫姐:哦,好快哦,依家都十二月啦。
众人:。。。。。。
猫姐:选择自然生定开刀啊?记得搵间可以自然同开刀既医院生啊。
猫姐我相信哩条係极度普通既问题,就算连朋友见到你都会问你既问题,更何况我係你最亲既屋企人???
老妈子:你收声啦,成日讲埋晒D唔吉利既说话,你唔出声无人当你哑。(然后一味三字经)。
猫姐:喂,我只不过同你地讲D应该知道既野啧,晒唔晒咁大反应?
老妈子:你要讲等你自己生个时先讲,依家我唔想听哩D野。

Come on!依家么年代?我身边有几位朋友都係自然生,生唔到然后选择开刀。哩个列子,十个大肚婆,几乎真係五个都会咁。我身边朋友,同事亲戚,马来伙计有几个都係咁。我係听过真人真事,有位朋友啊嫂自然生到一半头卡住,被逼转去开刀。点知间医务所无开刀设施,个妈妈被逼被抬去另一间医院。

我唔係心肠歹毒到咁,点讲都係我自己亲人啊。就係因为听过咁既故仔,好心提点下都被人闹到走咗出来。原本今日还累唔想去做Gym,被逼来Gym Centre度避难。

你话?点解要咁迷信?点解要咁封建?我只不过将我所知道既share俾你地知道啧,点解你地就唔可以接受下,听下D应该知道既野?你地唔可以为咗D迷信字眼,而选择唔去听同知道哩D野。生育过程唔係剩係为咗个BB,都要关心个妈妈。如果有么事,係咪太迟?

其实头先都唔係第一次同老妈子吵。寻日,我又衰多口问老妈子同老豆,佢地prefer男或女?
老妈子:最好生个男BB打底,过后生男或女都无所谓。
老豆:男或女都无所谓,(淋淋下改口供),我睇女好D,女先疼父母。
猫姐:我都赞成,男女都无所谓。
老妈子:(一味反驳话男紧要)。

Come on,么野年代?点解仲要有哩D咁既思想?我有时真係唔明佢地淋紧D么野。迷信同封建分分钟会害咗你。

可能我一路来都好憎老妈子D思想同行为,因为佢永远活在过去。好多人问我点解同我老豆好似好朋友咁,因为我老豆开通,睇得化,人到咗一个年纪么都唔再重要,健康开心係最重要。我就係因为因为N-年前中菌差D无命,我知道么野都係假,健康最重要,迷信係绝对帮唔到你。

学Andrew Papa话摘,Life has to be "Happy go Lucky"。

好,恼完,荷尿。




No comments: