Saturday, December 22, 2012

Gladys Birthday 2012

我写紧第二次啦!之前用电话写,可能太多相,所以成篇无左。

又到左十二月啦~好快啊!仲记得旧年我地帮Gladys庆祝生日,一转眼又到咯。由于太多相,我睇我最好缩短来写,如果唔系会闷亲你地。

因为Apple同Lucas夜晚都唔得闲,所以我地提早出来tea。我research左好耐先睇中哩间coffee shop,突然发现原来klang valley都唔系好多好既coffee house?

如果你唔知想饮么,里间coffee house既barista会好乐意帮你点。

自制english tea。

店主好犀利,去过好多地方,影晒相,店内某个角落都系D相。

哦,唔记得同你地介绍,间coffee house 名 Departure Lounge,以飞机侯机室内既coffee bar做theme。

order chit.


特大“餐牌”

一入门口我就俾D书吸引,全部都系世界各地既参考书,真系感觉好似等紧飞机甘。


老牛on diet,哩个系老牛既午餐。

Barista特意帮我点既(唔记得叫么,不过味道so-so)。

猫姐我要飞啦~

Gladys 杯唔知么东东。

Apple既早餐+牛奶。


老牛杯Long black tea.

真写意。

Apple,猫姐,Gladys.

 试完tea,本来想去Christy Ng睇鞋,不过原来Christy Ng 3点就缩。:( 结果去左老地方-Wucha Kota Damansara,饮野+玩野。

6个加埋都有200岁既玩埋晒D小朋友游戏。:P

Yeat Chun好无奈,Gladys好变态(不过我中意)。

Apple捏打老公Lucas~

夜晚我地去左哩间Shivz度食晚餐,我research个时剩系话好食,我地一到先知内有乾坤。Shivz located @ Bangsar.

啊!!!No Alcohol Served..... :(

tada~ 原来哩间都系个舞厅!每一晚都有人系度跳舞!Andrew Papa 一定好中意。

我checkin in foursquare时,睇到有人upload,真系有跳舞。

寿星女Gladys 同 Yeat Chun.

哇~好细心啊!原来女仔个杯系长同细,方便我地手细既女仔拿。男士就普通杯。

唯一和照


其实踏入个一刻我无期望D野好食,点知哎左先发觉D野系超级正!

普通dory fish,味道ok.

用老牛note 2影,我知道清过我既iphone.


好正!


Garlic 既

餐厅内。

cheese 既,我好中意哩个!

就连普通既都甘好吃!



空起来既地方系俾人跳舞。

食完我地就去KL happy hour,去到No Black Tie.




查实有少少俾人骗既感觉,我明明睇到个list 写cover charge 系MYR40一位,无端端个waitress讲系MYR50/60一位,而且唔包饮料。


结果我地走人,去左附近Establishment。



好外国feel!

DJ


Changing Partner

我地都唔拾输。都来Changing Partner。

饮完酒就去到附近半夜先有既点心挡

越夜越多人。

食到出街边。




好,终于带过晒成日既故仔!

No comments: