Saturday, December 29, 2012

Feliz Navidad 2012

同往年一样,圣诞节一定要庆祝。对我来讲圣诞节仲重要过过年,你地一定话我半唐番?我係正宗唐人来咔,只不过可能由细到大我家人都有庆祝圣诞,而且我对圣诞老人既信任不容置疑。我唔系基督教徒,屋企人系佛教,但系我坚信主,系咪好矛盾?其实无论入么教都无所谓,最重要要对得人拜得神。

因为宇宙的变动,另到地球地心吸引力减低。可能系哩个原因,地球由十月落雨到十二月,无一日停过。今日都唔列外,虽话圣诞eve,但係天都系灰暗。



去到Jaya1某间restaurant先发觉"下次圣诞餐一定要越早book。D建筑设计唔好,无整翻个chimney来俾圣诞老人,睇来圣诞老人都有排爬。



我,老牛,YeatChun早到,饮住啤酒等。



啊~圣诞老人来搵我~陴咗我D"礼物"。


















食完晚餐搵酒吧heh,来咗ss2mall,不过原来哩度D酒吧都系D妹妹仔来,我地一到,D后生既当我地系妖怪。



过后我地移步去到1Montkiara度饮(旧年系overtime,今年换咗老细,改去zeus。



Zeus



等时间过,最紧要就系倒数,所以就玩D游戏先。



D鬼佬走上台抢mike唱。



猫姐,Gladys,Apple。



倒数开始!



Melvin同佢老婆过后先来join我地。






完美的一个Christmas Eve就咁结束。咁多位,Merry Christmas!



No comments: