Monday, February 25, 2013

Valentines Day 2013 情人节2013

今年情人节来D特别既,我地来个4人组庆祝情人节。呐,另外两个肯定唔系Gladys 同Declan,因为仲系过年期间,佢地仲系hometown。今年我"骗"咗Andrew Papa and Mama去食情人套餐。

点解我会越佢地乐?因为淋淋吓,佢地都老了,我地又唔系有钱人,唔可以时时都去食好野。而且佢地都无好似依家D后生仔女咁享受过。

之前系Groupon订既,大概MYR35一位。我就特意叫老牛去搵玫瑰花,不过太贵,我唔舍得。老牛结果买一支支,MYR10/一支。贵但无所谓,难得佢地可以feel吓个浪漫。

途中老妈子突然讲今日好似系情人节,仲话唔去食咯。好彩机警既我识得兜。

来,第一味,罗宋汤。









等紧正餐,



我同老妈子既salmon,



老牛既lamb shank,好正!



Andrew既炸鸡,



我既Apple Juice,



老牛Lime Juice,



老妈子Carrot Juice,



Andrew Orange Juice,



呐,重头戏!



睇到佢地开心到?



猫姐都有!












Andrew Papa,



我同老牛,Wishing you a sweet valentines! :)



最后"甜头",好食!















No comments: