Wednesday, February 6, 2013

Spring Cleaning 之意外发现!

上个礼拜日去咗老牛office帮佢spring cleaning。有少少意外收获,发现好几样vintage野。哈哈!

老牛练习簿,老牛话佢老妈子以前拿佢本野来office,我淋应该系佢以前细细个来office度玩个阵丢系度。哈!



60's 怀旧电话!仲记得以前啊爷屋企都有一个。



Floppy Disk!如果你系80后,你对哩样野一定好熟悉!仲有个古代大锁头。



啊!Polaraid相机!



两架咁多添!我感觉好似拣到宝咁~难为哩D宝物俾人丢系一二脚无用到。不过科技先进,仲边有人用哩家野喔。



又系80后比较清楚既野-一蚊纸。



同埋D好旧款式既邮票。



wow!火柴盒!好型啊!(老牛更系当我痴咗线)



小插曲:无端端发现巨大蜘蛛!连埋D8只手脚个diameter应该有8cm度啦。吓到我同老牛鼻哥洞都无肉!我叫老牛拿蚊油喷俾佢晕,然后我抓佢。
老牛:拿那个蚊油给我。
猫姐:neh,你脚隔壁有一个嘛。(手指着老牛脚旁)
老牛:(脚立刻缩起上来)妈的,我以为你讲还有一只蜘蛛在我脚隔壁。
哈哈!



spring cleaning 后我同老牛都腰酸背痛,唔忍老都唔得。

No comments: