Thursday, February 21, 2013

猫之婚事:Bridal House,拣裙日

睇睇个日历吓一吓到,原来剩下10个月,而且二月要到尾声,三月份计算,就系剩下9个月。之前过年期间仲一味觉得年尾结婚,仲有大把时间。淋淋下原来时间没有要等我既意思。

今日提起心肝,call Artiz Studio来check我地D拣Gown同影相日子。

之前上网无意中睇到有几位新人骂哩间studio,搞到我同老牛都好担心佢地既service同钱。虽然我地剩系俾咗1k蚊订金,但系都系钱啊!

今日打过去,佢地态度超好,斯文有礼貌,同网上写既都唔一样。(可能俾投诉过,改咗呱?)

由于签既配套唔平,所以我会有一件名牌Grace Kelly Gown,同埋我地既摄影师系位韩国高手。可能我都系摄影师,所以我基本上既重质唔重量,最紧要达到我要既水准。(求神拜佛佢地最好影到我要既野,or else,等住多一个客仔投诉啦!猫姐我出名投诉王!)

好啦,日子初定,试婚纱就系红毛7月7号,而拍摄日期则系7月13号。



Yay!

No comments: