Friday, February 1, 2013

猫之手作:2013许愿天灯

同往年无么唔一样,我都会做灯笼来挂。第一,省钱,第二,环保。D材料都系用旧年用唔晒既红包封来做,一年后又可以拆落来当卖报纸咁卖咗佢。

先整个架构来support个灯笼。



完成架构。



开始做外形。



两个灯笼大概有了个模。



今年个流苏MYR2一个,两个MYR4。



再加一包梅花MYR4.90,有100朵花。



今年主题:许愿天灯。
今年spending:MYR4+MYR4.90=MYR8.90



有去过台湾既朋友,唔知你地有无去过十份哩个地方。D旅客同当地人都会去个度放天灯许愿。今年我既主题就系"许愿天灯"。



俾你回味下旧年既花球。



拆咗落来先发觉成年既灰尘系咁厚。



今年新既一年我同你各自都有新希望,但愿风轻轻一吹,许愿天灯慢慢旋转,我和你的愿望都可如此天灯一转一兑现。



高高在上。



一对许愿天灯。



猫姐我,祝全世界心想事成,世界和平,开开心心。

No comments: