Wednesday, February 6, 2013

Happy Birthday Declan 2013!

好友生日就一定要庆祝既啦,但系因为weekday关系,我地惟有迁就D系附近食咗就闪。

今年Declan生日就决定系位于Kota Damansara Giza Mall里边既D'Italliane Kitchen度食。环境仲算唔错。



本来叫佢地嗌野食,然后我影相,你睇到各3条友仔,分明就系倾计多过嗌野。



原来哩度仲有Wine牌,可以系度点酒。不过价钱不详。



淋急淋忙无买到蛋糕(明明就系唔记得),所以系D'Italiane度嗌蛋糕。






寿星仔同女友



我老牛。



猫姐



Sicilian Salad,好好味,为咗你我会再回来。



好有创意既杯。



类似Pizza既Pizza,唔好食。



内里普普通通。



哩碟咁既茄子捞饭,Gladys嗌,无人食。哈哈哈!剩系个卖相都无胃口。



啊!老牛为我点既,Beef Bacon Aglio Olio。好食!



蛋糕,为咗寿星仔嗌既~好食喔!!!



由于时间地点,来唔及准备蜡烛,唯有用假蜡烛代替。哈哈,佢似模似样咁吹蜡烛。



呐,假蜡烛。



电子既,系咪好方便又环保叻?



No comments: