Wednesday, February 6, 2013

破财的一次

早前公司要我地去stores帮Dfront line手,希望我地体验下个feel同boost一boost个sales。我同两位同事就约咗去同一间stores,有照应嘛。

一大朝早,条魔鬼同事就精神饱满。



喔!开工咯!



同事JY个奶奶带埋佢个女来捧场。



忙碌的猫姐,本来申请做packer,无端端叫我地去做replenisher,无边,都要做。



当我忙时,睇下个两位auntie?边行边倾!



同事做cashier。



转身就变做packer,我地阵系好忙咔,又做replenisher,又做packer。



啊啊啊!!!做做下工发觉做么个landyard咁轻既?睇睇原来个tag成个唔见咗啊!!!行稳成间stores,再来车check,都搵唔到,唉,应该系做packer时个tag掉入人地Dtrolley。



都无心机做工,加上我将个IC放入tag度,担心俾人拿去做坏事。惟有立刻去附近police station度报警咯。



翻个时载埋小恩恩翻。哈哈,睇到佢么野唔开心都无晒。人地话小朋友系大人既开心果,果然无错。



不过哩个小魔鬼好坏!成日捏我,又咬猫猫!



终于有番张真经既。



礼拜日即可去申请新IC,怕到时要注册或者其他野需要到就麻烦,因为老牛旧年换,要等三个月!

影相前俾你既guideline。






等紧影相时,老牛一味摇脚,其实我最挣人摇脚!我偷偷望一下,就直头恼老牛"你可以停吗?你知道你将摇脚,隔壁那个大肚婆会不舒服的吗?"



结果老牛就弹我一句"什么大肚婆???"
咦?我再睇清楚D,啊啊啊!原来系男人来既!哈哈哈哈哈哈!笑到我地两个停唔到!



唉,俾钱个时吓一跳,原来唔见IC系药俾penalty MYR110!!!啊啊啊!淋淋吓,仲有Office个employee tag叻?哩云真系破财!:'(



淋淋吓真唔抵,你只俾我地MYR10来做工,但系我D toll,petrol,lunch 全部加埋都差唔夺要三十蚊!仲未计哩D意外破财case,真系赔了夫人又折兵啊!

No comments: