Tuesday, January 11, 2011

老狐狸经之十三.五:是狼,都要帮自己披上张猫皮

"老狐狸",不再系奸诈既代名词,而是一种高级生存智慧的象征。

处世即方式有好多种,但系原来归纳起来,都不外乎两种,外形同隐形。

先讲讲外形,哩D人一般心直口快,有么讲么。哩D人通常都系比较唔记仇,因为有D么野唔爽都好似爆谷o甘爆晒出来。相反隐形既佢地,喜怒都不形于色,如果有D么野委屈,都吞晒入个肚。比较上来表面上隐形好似比较随和,但系一旦害起人上来,可称得上为杀人于无形而不见血。

小猫我本身系追求种 "二合一"式。简单来讲,我会卑你留下直肠直肚即印象,但系我内心深处查实隐藏o左D小秘密。唔好以为我好奸,因为哩D就系一种深藏不露即处世哲学,英文叫Miumaotheology.

小猫我无条件o甘帮公司,但系到头来卑啊细奚落到不似猫形。所以小猫我,从此以后要过翻D高级生存智慧应有即日子。总而言之,系哩个社会度滚,一字记之曰,"奸"!

"多谢老狐狸经对我即提拔。"

No comments: