Tuesday, January 18, 2011

老狐狸经之八.九篇:扯佢后脚,拆佢后台。

扯佢后脚,拆佢后台哩招确实系厉害,正所谓大有大效,小有小效。

哩一招诡谋唧好处,就在于听之无声,视之无形。正所谓无穷如天地,难知如阴阳。唔讲你唔知,就连我地中国孔子都唔小心差咗一脚入个招度,要流浪都国外啊。

人地一早起身,捻住开开心心去做工,点知一到就无端端中你招。试捻下,如果人地一大朝早咁骂你无脑兼白痴,你会点先?

倘若我出招,就唔系你死,就系我翻吾到屋企 。所以话,唔怕你条老姜,只怕你唔够我僵。女人系唔可以随便得罪唧。哇哈哈哈哈哈。。。哇哈哈哈哈哈。。。

"多谢老狐狸经对我即提拔。"

No comments: