Thursday, January 13, 2011

玩火自焚

终于知么野叫玩火自焚。

年就到啦,除o左大扫除,买靓衫之外,小猫我通常都会装饰装饰翻间屋。往年唔系买就系自己做翻D野来装饰,但系今年无budget,小猫我决定唔买,通通自己落手做!其实都做好一半咯啦,系最后个part点缀最辛苦,要用到火来seal住个封口。

做到一半时,因为绑紧另一只花球,个右中指无意识地慢慢向个火移去(个火系正前方)。小猫我眼角无端端稍到个中指着火,而且火势唔细添!哇紧张到我啊,个情形就好似D魔术师变紧魔术,将自己既五指都亮晒火o甘,哇!何其壮观啊!惊到我死味系度吹吹吹,又将个右手系度泼泼泼。但求个火熄o左去。终于系我不屈不挠同饥寒交迫的精神同压力下,个火都熄o左啦~T_T但系个右中指就o甘,中o左招。

所以小猫我系度,要正式宣布,我既右中指要放一个星期大假。你地就爽啦,得罪我都好,暂时一个礼拜都唔晒睇我中指面色。

一图胜千言啊!T_T

唉,哩铺唔知系唔系叫玩火自焚叻?右中指,好好o甘享受你既假期啦~

No comments: